BrancheCup

Nu har du og dine kollager muligheden for at vise I er de bedste i jeres branche til sport! Vi har strikket tre fede dage sammen, som er fyldt med aktiviteter, grin og muligheden for at vinde fede præmier til dit hold. Dagene finder sted i løbet af vinteren 19/20.

 

Den første gang er er d. 30/9 kl. 17-20, hvor udfordringerne vil byde på en tredeling med skydning, dart og reaktionsleg med lys.

Anden dag er d. 16/11 kl. 9-13, her gælder det floorball.

Turneringens sidste dag er d. 25/1 kl. 9-13, hvor det hele afsluttes med fodbold og vinder holdet af hovedpræmien findes.

 

Til hver af dagene vil det hold som har fået flest point vinde en præmie, mens hovedpræmien bliver udtrukket blandt de hold, der har deltaget alle tre dage.

 

I vælger selv hvor mange af dagene I vil deltage. Et hold kan dog kun vinde hovedpræmien hvis de har deltaget alle tre dage. I kan være 4-5 på et hold til hver af de tre dystdage, men det behøver ikke være de samme deltager hver gang. Derfor kan I være op til 15 på et hold, der kan dog max. være 5 deltager til hver dystdag.

 

Så samle dine kollager til en, to eller tre super sjove og aktive aftner - Sådan gør du!

 

  1. Samle dit hold

I kan være fra 4-15 på et hold men til hver dystdag kan max 5 af holdets medlemmer deltage.

 

  1. Tilmeld jer!

Pris pr. hold for at deltage er 200 kr. for en dystdag, 350 kr. for to dystdage og 400 kr. for alle tre dysterdage. Rabatten opnås ved samlet tilmelding.
Som tilkøb kan du købe en sandwich, en vand og et stykke frugt, 55 kr. pr. deltager.

Ved tilmelding skal du ved deltagelse 2 dystdage bruge rabatkoden BC2, og hvis du tilmelder dig 3 dystdage skal du bruge rabatkoden BC3. 

Sidste tilmeldingsfrist for den første dag er d. 18/9-19
For den anden dag er det d. 1/11-19
For den tredje dag er det d. 10/1-20

 

  1. Deltag!

Find ud af hvem fra jeres hold der skal deltage på de forskellige dage og tilmeld jer den pulje der passer på jeres branche. Hvis der er ikke er nok fra en branche til at lave en pulje laver vi en mix pulje. 

Det eneste i behøver at tage med selv er tøj og sko i kan være aktive i og det gode humør. Så stiller vi op med sjove udfordringer og nogle fede timer sammen.

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Rikke Vestergaard på mail rsv@firmaidraet.dk.